Veebipoe MiMia (edaspidi veebipood) omanik on Mia kids OÜ (registrikood:
16435486), e-posti aadress hello@mimia.ee

 Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

- Müügitingimused kehtivad veebipoest kaupade ostmisel.
- Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde.
- Teave kauba kohta on esitatud veebipoes vahetult kauba juures.

Tellimuse vormistamine

- Kauba tellimiseks tuleb valida soovitud toode ja vajutada nupule "Lisa
ostukorvi". Seejärel saate lehe üleval keskel klõpsata ostukorvi ikooni peale ja vaadata oma tellimust, muuta ostetavate esemete koguseid ja neid kustutada. Kauba kohaletoimetamiseks on vajalik täita kontakt- ja aadressandmed, olenevalt tarneviisist. Arve
saadetakse e-posti aadressile ja kaup pannakse teele pärast makse
laekumist. Tasuda on võimalik pangalingi või maksekaardiga eurodes.
-Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest veebipoe
arvelduskontole.
-Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või
muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning
tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud)
viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

Kohaletoimetamine

- Info kauba saatmiskulude kohta on kuvatud tellimuse vormil.
- Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 2-4 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest. Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada pikema perioodi jooksul kokkuleppel müüjaga (seda nii Eesti, kui Euroopa piires). Euroopa siseste tarneaegade osas kontakteeruda Veebipoega hello@mimia.ee, sõltuvalt asukohariigist on tarneaeg erinev.

Taganemisõigus

- Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust
taganeda 14 päeva jooksul.
- Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.
- Taganemisõigus ei kohaldu personaliseeritud ehk graveeritud toodetele. 
- 14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa
kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja
toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks
füüsilises poes.
- Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba
olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on
kasutamise või kulumise märke, on veebipoel õigus alandada
tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.
- Kauba tagastamiseks tuleb esitada vabas vormis kauba ostmisest
taganemise avaldus e-posti aadressile hello@mimia.ee hiljemalt 14
päeva jooksul kauba kättesaamisest.
- Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui
tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei
vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).
- Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva
jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba
üle andnud kauba vedajale.
- Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale
viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates
taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.
- Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on
lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud
tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.
- Kui ostja on sõnaselgelt valinud veebipoe pakutud kõige odavamast
tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise
viisi, ei pea veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase
kättetoimetamise viisiga seotud kulu.
- Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi
kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla
kauba turuhinna.

Pretensiooni esitamise õigus

- Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele
mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise
hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba
üleandmisest ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja
üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja
üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on veebipoe
kohustus.
- Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul
veebipoe poole, kirjutades e-posti aadressile hello@mimia.ee
- Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba
üleandmist ostjale.
- Kui veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest veebipood
vastutab, parandab või asendab veebipood puudusega kauba. Kui
kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab veebipood
ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
- Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku
taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

Privaatsuspoliitika ja isikuandmete töötlemine

- Veebipood on isikuandmete vastutav töötleja, Veebipood kasutab ostja
poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, e-posti aadress,
pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale
saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale
ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.
- Veebipood edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed
volitatud töötlejale Montonio finance OÜ.

Vaidluste lahendamine

- Kui ostjal on veebipoe osas pretensioone, siis palume võtta ühendust e-
posti aadressil hello@mimia.ee.
- Kui ostja ja veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis
on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni
poole. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja
veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse
läbivaatamine komisjonis on tasuta.
- Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi
lahendava platvormi poole.